Hey;)!

Tocmai ma gandeam la ce o sa scriu!
In primul rand imi doresc sa va placa ce scriu si ce gandesc ! Ceea ce o sa urmeze o sa fie probabil o parte din viata mea de zi cu zi si postari ale unor compuneri care reprezinta un mic colt din imaginatia mea in ora de romana:))! v-am pupat:*

vineri, 9 iulie 2010

Sunday night= movie:X

Dupa ce am aflat rezultatele la bac, am cazut de acord sa mergem la film (evident ca afara ploua iar planurile noastre de a face gratar s-au dat peste cap si nu mai aveam multe alternative)! Deci cum spuneam ne-am imbarcat in masini si am plecat! Nu stiam ce film o sa vedem pentru ca eu si Flavia nu ne-am mai uitat ce filme ruleaza in seara aceea! Cand am ajuns in mall era deja 22:00 si am fugit repede pana la etajul 2 unde este cinetograful sa vedem la ce film luam bilete... Evident la o comedie: Killers:)) Si acum imi vine sa rad cand imi amintesc ce am putut sa facem si cat am putut sa ne distram:)) cum filmul incepea la 22:30 am fost sa mancam la mc:X Dupa 20 de min am plecat spre sala noastra si ne-am cautat locurile pe intuneric:D Ne-am pus in scaune asteptam sa inceapa filmul dar am inceput sa facem circ de se uita o sala intreaga la noi:)) ne faceam ca ne-am intalnit din gresala si ne intrebam: 'Da voi la ce film a-ti venit?' Iar raspunsul era 'La Eclipse' si noi luasem bilete la Killers:)) numai asa am tinut-o pana a inceput in sfarsit filmul:)) A fost foarte frumos, de mult nu mai rasesem la o comedie asa:)) Intr-un cuvant a fost geniala ideea sa mergem la film(ideea mea si a lui Flavia;))) Dupa ce am plecat din mall am trecut putin si prin Herastrau sa nu zicem ca nu ne-am plimbat putin iar apoi am ajuns acasa si ne-am bagat la un po***:X :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu