Hey;)!

Tocmai ma gandeam la ce o sa scriu!
In primul rand imi doresc sa va placa ce scriu si ce gandesc ! Ceea ce o sa urmeze o sa fie probabil o parte din viata mea de zi cu zi si postari ale unor compuneri care reprezinta un mic colt din imaginatia mea in ora de romana:))! v-am pupat:*

duminică, 11 aprilie 2010

Noapte cu ai mei:X



Prieteni, prietene... multi,17:D.... am petrecut o noapte superba cu septica('pestica' cum zice Geoame:))) , suc, red's si x-box! Hmm saraca Alexia(veri meu mic) a stat pana la 3 dimineata dupa mine sa dormim si tot fresh era:)) macar s-a distrat! la cei 7 ani ai ei eu nici nu ieseam afara din casa dar sa stau si pana la ora aia:))! deci cum spuneam am jucat septica si impreuna cu adrean;)) si apoi cu mamacita am castigat desigur tot(sau aproape):P! Serile aceastea petrecute cu prietenii vor fi poate cele mai frumoase amintiri pe care o sa le am din adolescenta mea!
Si sa nu intelegeti gresit: daca asta e prima noapte despre care scriu nu inseamna ca e si prima noapte petrecuta cu ei;)) si ora 3 e o ora acceptabila pe langa cele din vara (6-7dimineata):P

2 comentarii:

  1. Super frumos.
    Poate ca daca stateam mai aproape de tine stateam si eu.

    Dar timpul nu e pierdut...

    RăspundețiȘtergere
  2. asta a fost sambata seara cand nu am fost eu cred:D:( frumos

    RăspundețiȘtergere