Hey;)!

Tocmai ma gandeam la ce o sa scriu!
In primul rand imi doresc sa va placa ce scriu si ce gandesc ! Ceea ce o sa urmeze o sa fie probabil o parte din viata mea de zi cu zi si postari ale unor compuneri care reprezinta un mic colt din imaginatia mea in ora de romana:))! v-am pupat:*

miercuri, 14 aprilie 2010

Seriozitate

Am invatat in ultima vreme ce inseamna sa fii serios.
A fi serios este o oportunitate sa faci impresie buna si sa dovedesti caracterul tau.
A fi serios inseamna sa fii bine crescut.
A fi serios inseamna sa te tii de promisiuni.
A fi serios inseamna sa fii parolist.
A fi serios inseamna sa-ti asculti parintii.
A fi serios nu inseamna a nu te distra.
A fi serios inseamna a te distra cu masura.
A fi serios inseamna a avea sarcini de indeplinit.
A fi serios inseamna sa-ti respecti semenii.
A fi serios reprezinta o cale spre un viitor stralucit.
A fi serios inseamna o calitate, calitate care astazi din pacate nu multi o considera asa!

Un comentariu: