Hey;)!

Tocmai ma gandeam la ce o sa scriu!
In primul rand imi doresc sa va placa ce scriu si ce gandesc ! Ceea ce o sa urmeze o sa fie probabil o parte din viata mea de zi cu zi si postari ale unor compuneri care reprezinta un mic colt din imaginatia mea in ora de romana:))! v-am pupat:*

duminică, 11 aprilie 2010

Waiting summer...

Hmm... nu mai vine vara asta odata! De abia astept sa ma culc dimineata si sa ma trezesc la pranz, sa fiu relaxata si sa nu mai fiu nevoita sa fac altceva in afara de ceea ce vreau eu! Mai sus am scris doar chestii legate de scoala de ceea ce nu poti face in timpul scolii, dar eu de fapt astept vara! Vreau sa simt razele soarelui pe pielea mea, sa ridic privirea catre el si sa nu mai vad nimic dupa aceea! Vreau sa stau tolanita sub un tei cu o carte in mana si sa citesc! Vreau sa ma joc cu fluturii aceia albi si pasnici care sa ma invaluiasca in lumina si puritatea lor! Vreau sa plec la mare si sa stau sub umbrela cu un pahar mare de o apa cu lamaie langa mine! Vreau sa alerg de la locul de odihna si relaxare spre mare pana ce adancimea ma va impiedica si voi cadea strapungand valurile! Vreau sa ma plimb la amurg pe plaja, imbracata in alb si sa ma invaluiasca o stare de liniste ! Vreau sa fac multe, multe poze pe care sa le privesc la iarna si sa imi aduc aminte de caldura soarelui! Vreau multe... :( Vreau vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu