Hey;)!

Tocmai ma gandeam la ce o sa scriu!
In primul rand imi doresc sa va placa ce scriu si ce gandesc ! Ceea ce o sa urmeze o sa fie probabil o parte din viata mea de zi cu zi si postari ale unor compuneri care reprezinta un mic colt din imaginatia mea in ora de romana:))! v-am pupat:*

duminică, 11 aprilie 2010

Prima zi:X


Astazi este prima zi in care m-am hotarat sa imi fac un blog, respectiv sa scriu! Dupa ce am citit atatea si atatea bloguri parca cineva (subconstientul meu) ma indemna in fiecare zi sa-mi scriu si eu gandurile undeva! Daca nu intr-un jurnal unde trebuie sa scriu de mana (asa am inceput) atunci unde?! Am stat am procesat si am gasit solutia! Frumusel m-am asezat pe scaun la birou si am inceput sa il fac! In sfarsit BLOGUL MEU! Paginile mele proprii si personale pe care sper sa postez destul de des si poate unde o sa vad si comentariile voastre la vederea gandurilor mele! Sper in continuare sa va placa si va atentionez ca ma cam ia valul uneori!

2 comentarii:

  1. Super :X

    Ultimul blog citit de tine presupun ca a fost al meu,nu?

    CristinaM = Psihologul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai bn teai face psiholog:D :X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere